Po naprawie jak nowy – koniec przygód z Sony

Powyższy obrazek powinien idealnie zilustrować koniec przygód z serwisem Sony.
Telefon został wymieniony na nowy. Ze starego telefonu pozostała tylna klapka oraz zaślepka od HDMI.
Walcz o swoje!

One thought on “Po naprawie jak nowy – koniec przygód z Sony”

  1. Witam,

    W zeszlym tyg. wyslalem swoja xperie p (11 miesiecy) do w-support z problemem brak audio na sluchawkach. Dzis po 2 telefonie na infolinie pojawil sie opis w na podstronie do sprawdzania statusu naprawy.
    Przeczytalem Twojego posta i lekko sie zmartwilem. Czy w-support napewno jest kompetentny. Podobno do konca tyg. ma byc wiadomo co nalezy wymienic itp. Wczesniej kontaktowalem sie z obsluga klienta w sony i przekierowali mnie do w-support. Kontakt z Sony byl konkretny i bez zbywania.
    Mam nadzieje ze naprawa bedzie skuteczna, nic nie uszkodza przy okazji i czasowo sie uwina szybciej niz u Ciebie. Czy sony nie powinno dbac o klienta rowniez po sprzedazy ?? Fuck jesli nie, to jest to ostatni produkt sony jaki nabylem.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*