Ciemność widzę, czyli dalsze przeboje z Sony

Dziś dotarł do mnie sms z informacją iż telefon jest do odbioru w punkcie Plusa.
Udałem się i chcąc złożyć pismo reklamacyjne dostałem informację iż Plus nie jest sprzedawcą, więc to nie do niego powinienem się kierować z pismem o niezgodności towaru z opisem tylko do Sony.
Więc odebrałem telefon z punktu Plusa i już w domu drogą meilową wystosowałem pismo do Sony Polska oraz do W-Support (jak na złość dziś piątek więc na odpowiedź będę musiał poczekać przynajmniej do poniedziałku).
Tak czy inaczej postanowiłem przemęczyć się jakoś i włączyć telefon.
Moim oczom ukazała się ciemność przez którą przebijały się blade informacje na ekranie. Serwis W-Support najwyraźniej zapomniał podłączyć podświetlenie wyświetlacza co całkowicie uniemożliwia korzystanie z telefonu.

 

 

Niniejszym, na podstawie art. 9 ust. 1 ustawy z dnia 27 lipca 2002 roku o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej oraz o zmianie kodeksu cywilnego, zawiadamiam, iż zakupiony przeze mnie w dniu 18.07.2012 w salonie Plus GSM w Żyrardowie towar jest niezgodny z umową.
Niezgodność polega na wadze wyświetlacza ujawniającą się żółtą plamą w dolnej jego części.
Serwis W-Support odmówił naprawy wady fabrycznej telefonu tłumacząc ingerencją w oprogramowaniu, która nie ma żadnego wpływu na wykrytą i potwierdzoną usterkę przez firmę Sony.
Niezgodność została stwierdzona w dniu 08.02.2013

Z uwagi na powyższe żądam, na podstawie art. 8 ust. 1 wskazanej powyżej ustawy
doprowadzenia towaru do stanu zgodnego z umową poprzez wymianę towaru na
nowy.

Nadmienię iż telefon po odebraniu z serwisu dnia 22.02.2013 i próbie włączenia go w domu nie posiada podświetlenia ekranu co skutkuje brakiem możliwości jakiegokolwiek jego użytku.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

*